Автоматизоване робоче місце комірника
Програмний продукт «Робоче місце комірника» розроблений технологічним партнером компанії Агент Софт – підприємство «Персональний консультант». Усі консультації щодо даного продукту надає партнер ПП "Персональний Консультант", контакти lkprog.pk@gmail.com, LKPro@ukr.net, +38 (050) 363-51-52
Мобільний додаток, автоматизує роботу комірників простих і адресних складів на смартфонах і планшетах (Android). Використовують виробники різних товарів, торговельні та логістичні компанії. Дозволить оптимізувати процеси на складах і забезпечить електронний документообіг всередині складу за допомогою мобільних пристроїв (смартфонів, планшетів).
Автоматизація комірників дозволяє:
звільнити час оператора, який виконує обробку накладних | позбутися від друкованих документів на складі
(Накладні на відбір, інвентаризація, наряд на вивіз зі складу, внутрішнє переміщення і інших) | дозволить знизити кількість помилок комірників і уникнути пересорту товару на складі |
адресне зберігання на складі дозволить новим або сезонним працівникам складу зібрати найбільше замовлення максимально швидко, не втрачаючи часу на пошук потрібних товарів
| Детальна інформація про товар завжди доступна працівнику складу (адреса зберігання, найменування, характеристики, залишок, фото, ціна). |
Програмний продукт "Робоче місце комірника" має ряд переваг:
Обмін даними з обліковою системою 1С: обмін даними реалізований за допомогою бездротових технологій (GPRS, 3G, Wi-Fi і ін.) з обліковою системою, встановленою в офісі. Передача даних здійснюється за допомогою служби обміну даними "Агент Плюс: Служба обміну даними". Працівник складу проводить обмін даними з обліковою системою, отримуючи з центральної БД документи для "Розміщення" (Прихід), "Відбору" (Витрата), "Інвентаризації" та інших операцій на поточний день і приступає до роботи. Обмін двосторонній, тобто за один сеанс відбувається вивантаження і завантаження даних. | |
Підходить для складів різної площі та структури: від невеликих магазинів, до оптових складів готової продукції. | |
Підтримка сканерів штрих-кодів: для сканування штрих-кодів можна використовувати як вбудовану камеру пристрою (смартфона або планшета), так і мобільний сканер, що прискорить процес пошуку товару. | |
Продукт продається в трьох версіях - "Простий склад", "Магазин" і "Адресний склад": версії відрізняються функціоналом, необхідністю впровадження і ціною. Для версії "Адресний склад" розроблений модуль, що розширює можливості типових торгово-складських конфігурацій на платформі "1С: Підприємство", який дозволяє організувати статичну адресне зберігання товарів.
|
Мінімальні вимоги до мобільних пристроїв
Програмне забезпечення "Робоче місце комірника" працює на різних мобільних пристроях (смартфонах, планшетних комп'ютерах) під керуванням операційної системи Android версії 2.2 і вище.
- Операційна система: Android починаючи з версії 2.2
- Тактова частота процесора: не нижче 1 Ghz
- Розмір оперативної пам'яті (ОЗУ): не нижче 512 Mb
Рекомендований список обладнання:
Prestigio MultiPad 4 Ultimate 8.0 3G
Cubot S36H (C11)
Iнтеграція
Програмне забезпечення "Робоче місце комірника" складається з двох взаємопов'язаних частин: додаток для мобільних пристроїв на базі операційної системи Android і модуль на мові 1С, який доповнює облікову систему 1С.
Програмний продукт "Робоче місце комірника" взаємодіє з обліковою системою "1С: Підприємство 7.7 / 8.х", підтримуються конфігурації:
- "1С: Підприємство 8. Управління торгівлею для України"
- "1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України (редакція 1.2)"
- "1С: Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України"
- "1С: Підприємство 8. Роздріб для України"
- "1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для України"
Обмін даними з обліковою системою 1С реалізований за допомогою мобільного інтернету (GPRS, 3G, 4G) або Wi-Fi. Працівник складу проводить обмін даними з обліковою системою, отримуючи з центральної бази даних документи для "Розміщення" (Прихід), "Відбору" (Витрата), "Інвентаризації" і т.п. на поточний день і приступає до роботи. Обмін двосторонній, тобто за один раз відбувається вивантаження і завантаження даних.
Для версии "Адресный склад" разработан программный модуль, расширяющий возможности типовых торгово-складских конфигураций на платформе "1С:Предприятие" и позволяющий организовать статическое адресное хранение товаров.
Функціональні можливості
Продукт "Робоче місце комірника" випускається в трьох версіях: "Простий склад", "Магазин" і "Адресний склад".
Простий склад
3030
грн
/ліцензія |
Магазин
3630
грн
/ліцензія |
Адресний склад
3930
грн
/ліцензія |