Тут ви можете дізнатися, як отримати відповіді на питання, пов'язані з використанням
програмних продуктів і сервісів «Агент Софт».
Співробітники служби технічної підтримки завжди готові відповісти на питання і надати комплексну підтримку по всім програмним продуктам і сервісам с 9:30 до 17:00, за винятком вихідних та святкових днів згідно з виробничим календарем України.
Можливості
Клієнт
«Агент Софт» | Партнер
«Агент Софт» | ||||||||||||
|
2
робочих
дня по телефону
Безкоштовно |
Детальніше про пакети технічної підтримки
Опис | Пакет
«Базовий» | Пакет
«Оптимальний» | Пакет
«Розширений» | Пакет
«Партнерський»* | |||
Термін дії підтримки | Не обмежений | 1 місяць | 1 місяць | Поки діє партнерський договір | |||
Ціна (₴)** | Безкоштовно | 800 | 1 200 | Безкоштовно | |||
Максимальний час реакції на запит клієнта*** | Протягом 2-х
робочих днів | Протягом 1-го
робочого дня | 4 робочих години
(В день звернення, якщо воно прийшло не пізніше 14:00 робочого дня) | Протягом
2-х робочих дня | |||
Канали зв'язку | Електронна пошта | ||||||
Телефон | |||||||
Skype (в т.ч. голосові дзвінки) | — | Для 2-х контактів | Для 5-х контактів | — | |||
Консультації по програмним продуктам | Агент Плюс: Мобільна торгівля (версії Проф і Базова) | ||||||
Сервіси, що входять в програмний продукт «Агент Плюс: Особистий кабінет» | |||||||
Агент Плюс: Управління Дистрибуцією | |||||||
Платформа Агент Плюс 2.0 | |||||||
АМС Агент + версії 1.5 | — | ||||||
Доступ до «Агент Плюс: Особистий кабінет» | |||||||
Віддалена допомога**** | — | — | — | ||||
Персональний фахівець технічної підтримки (за запитом) | — | — | — |
*Пакет доступний тільки для офіційних партнерів компанії «Агент Софт». При цьому партнер в праві придбати будь-який з платних пакетів технічної підтримки.
**Ціни на програмні продукти діють для України.
***Час реакції на запит включає в себе тільки робочий час, згідно з режиму роботи служби технічної підтримки. 11/5 - режим роботи з 9:00 до 17:00 з Пн - Пт , за винятком вихідних та святкових днів згідно з виробничим календарем України.
****Не належать до послуги «Адміністрування». В рамках даної опції, в разі неможливості вирішення проблеми дистанційно, і якщо проблема не пов'язана з помилками впровадження та установки програмного забезпечення компанії «Агент Софт», фахівці служби технічної підтримки можуть віддалено підключитися до обладнання клієнта для надання консультаційної допомоги в пошуку та усуненні причин, які викликали збій в роботі. Виявлена причина (або помилка), в залежності від складності, усувається відразу після діагностики або в наступних оновленнях.
Детальніше про умови підтримки клієнтів і партнерів можна дізнатися з
Регламенту роботи служби технічної підтримки компанії «Агент Софт».
Ви вже користувалися послугами технічної підтримки?
Вам слово!
Пропонуємо Вам залишити відгук
про роботу служби технічної підтримки «Агент Софт»
Проста форма опитування не займе більше 1 хвилини Вашого часу