9 Березня 2022

Оновленні рекомендації по роботі з додатком.

При роботі через мобільні оператори іноді виходять відмови в обслуговуванні запитів. При цьому у мережі стаціонарних провайдерів збоїв не помічено.

Ми рекомендуємо хоча б раз в декілька днів запускати мобільний додаток у середовищі WIFI від стаціонарних провайдерів. Для клієнтів, які мають проблему з ліцензуванням, не активується ліцензія або в програмі є попередження "Максимальний час використання програми без перевірки ліцензії підвищено" необхідно перевстановити програму. ЦЕ ТІЛЬКИ ЯКЩО НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ПІДКЛЮЧИТИСЯ ЧЕРЕЗ WI-FI.

Посилання для ПРОФ (версія 1.0.24.3.1000). Версія Базова в розробці

https://www.agentplus.com.ua/download/mtrade/24_3_until_march_31.apk

Програма стає поверх релізу. Попередньо нічого видаляти не потрібно.

Після встановлення, програма попросить перестворити базу даних, тобто перед встановленням агентам потрібно провести вивантаження/завантаження даних, якщо цього не зробити, то після перестворення бази будуть втрачені вже наявні документи в додатку.

Бажано на одному агенті спочатку перевірити, якщо працює, то тільки після встановлювати іншим!

Якщо рекомендації не допомогли прошу нас сповістити листом та вказати на якій версії застосунка (базова чи проф) виникає помилка плюс надіслати скрін помилки на пошту sales-ua@agentplus.com.ua

Якщо програма версії 1.0.24.3.1000 встановлена з нуля, тоді вона запросить зв'язок із сервером для активації ліцензії. А потім перестане запитувати сервер до 31 березня. Якщо програму ставити поверх старої версії, програма не намагатиметься активувати заново ліцензію, а відкладе опитування сервера до 31 березня.

Зараз, для вирішення проблеми, клієнту доведеться ставити VPN, щоб поставлена з нуля програма версії 1.0.24.3.1000 могла активувати ліцензію. А після VPN можна відключити - програма до 31 березня не намагатиметься зв'язатися з сервером.

1. Качаємо на пристрій https://play.google.com/store/apps/details?id=com.windscribe.vpn 

2. Натискаємо Get Started

3. Натискаємо Best Location - даємо всі дозволи (Натискаємо ОК), чекаємо на підключення та активуємо мобільну торгівлю (або просто заходимо, щоб підтвердити авторизацію, якщо вже активована), потім можна відключати VPN.

Якщо ви обмінюєтеся по FTP і помічаєте явне зниження швидкості обміну або відмову – зробіть заявку і ми переведемо ваші акаунти на більш швидкісний сервіс, розміщений на нашому майданчику в Німеччині. Для переходу на новий FTP- ресурс пришліть нам на пошту mailto:sales-ua@agentplus.com.ua ваш поточний Логін та Пароль від FTP.

Ми на зв'язку по ел. пошті sales-ua@agentplus.com.ua


Повернення до списку