27 Листопада 2015

Запуск нових пакетів технічної підтримки


З 1 грудня 2015 технічна підтримка "Агент Плюс УК" стане ще краще! Ми запускаємо нові пакети технічної підтримки - "Оптимальний" і "Розширений". Тепер отримати консультацію від фахівців відділу технічної підтримки можна набагато швидше і зручніше.

✔ Отримуйте відповіді на Ваші запити від 2-х разів швидше.

✔ Купуйте пакети технічної підтримки на вигідних умовах - тепер вартість пакетів не залежить від кількості придбаних ліцензій.

✔ Консультуйтеся з фахівцями в Skype!

Порівняння пакетів підтримки наведено в таблиці:

*Час реакції на запит включає в себе тільки робочий час, згідно режиму роботи служби технічної підтримки. Режим роботи з 9:00 - 17:00 з Пн - Пт, за винятком вихідних і святкових днів.

**Не належать до послуги "Адміністрування". В рамках даної опції, у разі неможливості вирішення проблеми дистанційно і, якщо проблема не пов'язана з помилками впровадження та установки програмного забезпечення компанії "Агент Плюс УК", фахівці служби технічної підтримки готові віддалено приєднатись до обладнання клієнта для надання консультаційної допомоги в пошуку і усуненні причин, що викликали збій в роботі. Виявлена ​​причина (або помилка), залежно від складності, усувається відразу після діагностики або в наступних оновленнях.



Повернення до списку