Рішення для організацій, що працюють у сфері FMCG
(Fast Moving Consumer Goods – оптова торгівля товарами повсякденного попиту)
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Поява даних про замовлення
у офісі відразу після відвідування торгової точки | Відстеження
переміщення виїзних співробітників | Можливість зміни
продукту під специфіку Вашої компанії | Економія за рахунок
використання особистих пристроїв співробітників | Збільшення
кількості відвідуваних торгових точок за день |
Для супервайзерів і керівників відділів продажу
- Отримуйте замовлення від торгових представників протягом 1 хвилини
- Збільшуйте кількість клієнтів, яких відвідуєте за день
- Встановлюйте завдання торговим представникам і контролюйте виконання
- Контролюйте місцезнаходження та переміщення співробітників
- Формуйте всілякі звіти
Для польових співробітників
Завжди «під рукою»
- Актуальні дані по залишкам, цінам, заборгованостям клієнтів
- Інформація про минулі продажі в торгову точку
- План продажу та відсоток його виконання
а також: - Виключення паперових документів в роботі
- Не потрібне додаткове відвідування офісу
Принцип роботи «Агент Плюс: Мобільна торгівля»

Технічні характеристики «Агент Плюс: Мобільна торгівля»
«Агент Плюс: Мобільна торгівля» - самостійний програмний продукт
з відкритим початковим кодом та власною базою даних.
За допомогою модулів обміну даними «Агент Плюс: Мобільна торгівля» інтегрується з:
- 1С:Управління торгівлею для України, редакція 2.3
- 1С:Управління торгівлею для України, редакція 3.1
- 1С:Управління торговим підприємством для України, редакція 1.2
- 1С:Управління виробничим підприємством для України, редакція 1.3
- 1С:Торгівля та склад для України 7.7
- 1С:Управління невеликою фірмою, редакція 1.6
- 1С:Бухгалтерія для України, редакція 2.0
- BAS ERP, не нижче версії 2.1.2.5
- BAS Управління торгівлею, не нижче версії 3.2.9.3
- BAS Комплексне управління підприємством, не нижче версії 2.1.12.5
- BAS for Small Company. PROF
- BAS Бухгалтерія
А також, можлива інтеграція з іншими інформаційними системами, що конфігуруються
Модуль інтеграції не потрібен для офісної системи:
«Агент Плюс: Управління Дистрибуцією»
У «Агент Плюс: Мобільна торгівля» реалізований двосторонній обмін даними за допомогою 3G, Wi-Fi, GPRS з обліковою системою, встановленою в офісі. Обмін даними здійснюється за допомогою «Агент Плюс: Служба обміну даними» (СОД) або за допомогою FTP-сервера.
Роботи по впровадженню «Агент Плюс: Мобільна торгівля» можуть бути виконані штатними програмістами Вашого підприємства або співробітниками офіційного партнера компанії «Агент Софт».
«Агент Плюс: Мобільна торгівля» працює на мобільних пристроях (смартфони, планшетні комп'ютери) під управлінням операційної системи Android починаючи з версії 5 до 10.
Мінімальні вимоги до мобільних пристроїв
Мінімальні вимоги до мобільних пристроїв:
Операційна система: Android починаючи з версії 5 до 10.
Процесор: тактова частота від 1 Ghz
Розмір оперативної пам’яті (ОЗУ): не нижче 1 GB (для комфортної роботи рекомендується від 2 GB)
Роздільна здатність дисплея: додаток масштабується під будь-який екрана.
Наявність інтернет-з'єднання.
Вбудована камера: не менше 3 Mpx, автофокус (в разі використання функції сканування через вбудовану камеру мобільного пристрою).
Вимоги до принтерів:
Кодування: Ср1251, Cp1125, Ср866, Ср866ukr, KOI8_R, UTF-8, UTF-16
Стандарти друку: HP PCL версія 3 і вище (за винятком HP PCL 3 GUI), ESC/P, ESC/POS, ZPL (Zebra Programming Language) і CPCL (Programming Language for Zebra Mobile Printers)
Підтримуються термопринтери моделей: UNS SP1.b, Star SM-T300, MPRINT R58, Zebra iMZ 320, DATECS DPP-250, DATECS DPP-450, Rongta RPP-02, Mprint t80, Mini Thermal Printer SM-80B
Вимоги до сканерів штрих-кодів:
Модели ChipherLab 1660 i ChipherLab 1661.
«Агент Софт» рекомендує використовувати програмне забезпечення «Агент Плюс: Мобільна торгівля» на мобільних пристроях:
З питань підбору обладнання звертайтеся в Службу технічної підтримки «Агент Плюс»
Функціональні можливості
Програмний продукт «Агент Плюс: Мобільна торгівля» випускається
в двох версіях: «Базова» и «Проф».
Проф
2420
грн
/ліцензія |
Порівняти версії
* Впровадження "Базової" не потрібно у випадках, якщо в конфігурації на базі платформи "1С:Підприємство" не змінювалися: функціонал обліку взаєморозрахунків, структура довідника товарів, структура документів "Замовлення" i "Касовий ордер". Інакше можуть знадобитися невеликі доопрацювання модуля обміну даними.
З нами із задоволенням співпрацюють:
