Рішення для організацій, що працюють у сфері FMCG

(Fast Moving Consumer Goods – оптова торгівля товарами повсякденного попиту)

Поява даних про замовлення
у офісі відразу після
відвідування торгової точки
Відстеження
переміщення виїзних
співробітників
Можливість зміни
продукту під специфіку
Вашої компанії
Економія за рахунок
використання особистих
пристроїв співробітників
Збільшення
кількості відвідуваних
торгових точок за день

Для супервайзерів і керівників відділів продажу

  • Отримуйте замовлення від торгових представників протягом 1 хвилини
  • Збільшуйте кількість клієнтів, яких відвідуєте за день
  • Встановлюйте завдання торговим представникам і контролюйте виконання
  • Контролюйте місцезнаходження та переміщення співробітників
  • Формуйте всілякі звіти

Для польових співробітників

Завжди «під рукою»

  • Актуальні дані по залишкам, цінам, заборгованостям клієнтів
  • Інформація про минулі продажі в торгову точку
  • План продажу та відсоток його виконання
    а також:
  • Виключення паперових документів в роботі
  • Не потрібне додаткове відвідування офісу

Принцип роботи «Агент Плюс: Мобільна торгівля»

Технічні характеристики «Агент Плюс: Мобільна торгівля»

«Агент Плюс: Мобільна торгівля» - самостійний програмний продукт
з відкритим початковим кодом та власною базою даних.

За допомогою модулів обміну даними «Агент Плюс: Мобільна торгівля» інтегрується з:

  • 1С: «Управління торгівлею для України», редакція 2.3
  • 1С: «Управління торгівлею для України», редакція 3.1
  • 1С: «Управління торговим підприємством для України», редакція 1.2
  • 1С: «Управління виробничим підприємством для України», редакція 1.3
  • 1С: Торгівля та склад для України 7.7
  • 1С: «Управління невеликою фірмою», редакція 1.6

А також, можлива інтеграція з іншими інформаційними системами, що конфігуруються

Модуль інтеграції не потрібен для офісної системи:

«Агент Плюс: Управління Дистрибуцією»

У «Агент Плюс: Мобільна торгівля» реалізований двосторонній обмін даними за допомогою 3G, Wi-Fi, GPRS з обліковою системою, встановленою в офісі. Обмін даними здійснюється за допомогою «Агент Плюс: Служба обміну даними» (СОД) або за допомогою FTP-сервера.

Роботи по впровадженню «Агент Плюс: Мобільна торгівля» можуть бути виконані штатними програмістами Вашого підприємства або співробітниками офіційного партнера компанії «Агент Софт».

«Агент Плюс: Мобільна торгівля» працює на мобільних пристроях (смартфони, планшетні комп'ютери) під управлінням операційної системи Android починаючи з версії 4.0 до 6.0.



Мінімальні вимоги до мобільних пристроїв


Мінімальні вимоги до мобільних пристроїв:

Операційна система: Android починаючи з версії 4.0

Процесор: тактова частота від 1 Ghz

Розмір оперативної пам’яті (ОЗУ): не нижче 512 Mb


Вимоги до принтерів:

Кодування: Ср1251, Cp1125, Ср866, Ср866ukr, KOI8_R, UTF-8, UTF-16

Стандарти друку: HP PCL версія 3 і вище (за винятком HP PCL 3 GUI), ESC/P, ESC/POS, ZPL (Zebra Programming Language) і CPCL (Programming Language for Zebra Mobile Printers)

Підтримуються термопринтери моделей: UNS SP1.b, Star SM-T300, MPRINT R58, Zebra iMZ 320, DATECS DPP-250, DATECS DPP-450, Rongta RPP-02, Mprint t80, Mini Thermal Printer SM-80B


Вимоги до сканерів штрих-кодів:

Модели ChipherLab 1660 i ChipherLab 1661.

«Агент Софт» рекомендує використовувати програмне забезпечення «Агент Плюс: Мобільна торгівля» на мобільних пристроях:

З питань підбору обладнання звертайтеся в Службу технічної підтримки «Агент Плюс»

Функціональні можливості

Програмний продукт «Агент Плюс: Мобільна торгівля» випускається
в двох версіях: «Базова» и «Проф».

Базова
  • збір замовлень
  • контроль співробітників
  • оптимальна ціна
1410
грн
/ліцензія
Проф
  • рішення має відкритий початковий код (змінюйте продукт під потреби бізнесу)
  • торгівля з коліс (van-selling)
  • наявність більше 800 опцій для
    налаштування
2420
грн
/ліцензія

Порівняти версії

Базова Проф
Збір та обробка заявок на поставку товарів: торговий представник оперативно оформляє заявку на поставку товарів    
Робота з декількома базами даних: торговий представник на своєму мобільному пристрої може одночасно працювати з декількома базами даних    
Багатоскладський облік: співробітник може вказати склад, з якого необхідно провести відвантаження    
Облік взаєморозрахунків: співробітник відстежує платежі та заборгованості кожної торгової точки    
Облік касових операцій: співробітник самостійно приймає від клієнтів оплату    
Загальні знижки: співробітник при продажі оперує загальними знижками, передбаченими для клієнта    
Планування відвідувань торгових точок: співробітник бачить чітко спланований і наочний маршрут відвідування торгівельних точок    
Онлайн-контроль: контроль переміщення по картах за допомогою GPS і вишок сотових операторів    
Робота з фотографіями і зображеннями: співробітник використовує зображення для демонстрації зовнішнього вигляду товару і камеру мобільного пристрою для створення фотографій викладки, фасадів торгових точок або самих клієнтів    
Робота зі сканерами штрих-кодів: в якості сканера штрих-коду співробітник використовує камеру мобільного пристрою або зовнішній портативний сканер за допомогою Bluetooth    
Необмежена кількість типів цін: співробітник використовує будь-які типи цін (опт, дрібний опт, роздріб та інше)    
Робота з історією продажу клієнтів і матрицями товарів: при оформленні заявки співробітник може оперувати матрицями товарів і минулими оборотами продажу    
Деталізація контактної інформації клієнтів: співробітник володіє контактною інформацією клієнта (номер телефону, адреса, фото, день народження та інше)    
Обмін даними з основної обліковою системою: завдяки бездротовому обміну даними з основною обліковою системою співробітник без зусиль працює поза офісом    
Постановка завдань: співробітник працює з документом «Завдання» та йому поставлені конкретні завдання для торгових точок    
Перегляд звітів: співробітник завжди може отримати необхідну йому інформацію зі звітів (наприклад, план продажу і відсоток його виконання)    
Мерчендайзинг: співробітник фіксує камерою мобільного пристрою викладку товару, торгове обладнання або товари конкурентів    
Персональні ціни та знижки: співробітник оперує цінами і знижками, передбаченими для конкретних товарів    
Торгівля з коліс (van selling): співробітник самостійно здійснює доставку та відвантаження товару з оформленням і роздруківкою всіх документів на місці    
Анкетування клієнтів: співробітник має можливість провести анкетування клієнта    
Інвентаризація товарів: співробітник має можливість провести інвентаризацію товарів у машині і виявити невідповідність між даними за фактом і обліком    
Друк документів: друк можливий як на стаціонарних, так і на мобільних принтерах    
Брендування: можливість оформити додаток під фірмовий стиль вашої компанії    
Конфігурованість: можливість самостійно розширювати або змінювати функціонал мобільного додатку без участі компанії-розробника    

* Впровадження "Базової" не потрібно у випадках, якщо в конфігурації на базі платформи "1С:Підприємство" не змінювалися: функціонал обліку взаєморозрахунків, структура довідника товарів, структура документів "Замовлення" i "Касовий ордер". Інакше можуть знадобитися невеликі доопрацювання модуля обміну даними.

Завантажити безкоштовно

З нами із задоволенням співпрацюють: